josDesign
Erfahrenes Mitglied
Hallo!
Ich habe heute etwas auf meiner Festplatte gestöbert und da ist mir der Ordner mit der Datei C:\Programme\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Plug-Ins\Adobe Photoshop Only\Extensions\Bigger Tiles\~Bigger Tiles.8BX aufgefallen.
In diesem Ordner befindet sich auch die Datei C:\Programme\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Plug-Ins\Adobe Photoshop Only\Extensions\Bigger Tiles\About Bigger Tiles.html
in der Foglender Inhalt steht:
Hat jemand schon damit gearbeitet und vor allem: Merkt man wirklich einen Unterschied?
LieGrü
jos
Ich habe heute etwas auf meiner Festplatte gestöbert und da ist mir der Ordner mit der Datei C:\Programme\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Plug-Ins\Adobe Photoshop Only\Extensions\Bigger Tiles\~Bigger Tiles.8BX aufgefallen.
In diesem Ordner befindet sich auch die Datei C:\Programme\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Plug-Ins\Adobe Photoshop Only\Extensions\Bigger Tiles\About Bigger Tiles.html
in der Foglender Inhalt steht:
The Bigger Tiles plug-in causes Photoshop to process image data in larger chunks. This will reduce the overall time to complete many operations, especially on computers with more than 1 GB of RAM installed. Bigger Tiles will also reduce the responsiveness of the application in some situations.
The Bigger Tiles plug-in is installed in the Extensions folder, within the Plug-Ins folder in the Adobe Photoshop CS2 folder. To activate it, rename it to remove the "~" from the beginning of its name.
Hat jemand schon damit gearbeitet und vor allem: Merkt man wirklich einen Unterschied?
LieGrü
jos